Naše kompletní služby

V účetní kanceláři BRENY nabízíme svým klientům všechno, co jako podnikatelé potřebují: od účetních služeb, přes mzdovou agendu až po zpracování daňových přiznání. Každému z našich zákazníků nabízíme ucelený servis na míru a pokaždé se staráme o to, aby jim naše služby maximálně vyhovovaly. I Vám rádi nabídneme balíček služeb, který pomůže Vaše podnikání posunout dopředu – stačí se ozvat a prodiskutovat s námi svoje představy. Těšíme se na Vás!

Účetní služby

Mít svoje účetnictví v pořádku je zásadní podmínkou každého úspěšného podnikání. V naší společnosti máme v oblasti účetnictví dlouholeté zkušenosti, a navíc se soustavně odborně vzděláváme, abychom pokaždé pracovali v souladu s aktuálními předpisy a legislativou. Účetní služby pokaždé koncipujeme tak, abyste z nich měli největší užitek Vy a aby se přizpůsobily chodu Vašeho podnikání: to platí jak pro strukturu konkrétního balíčku služeb, tak pro způsob a frekvenci předávání potřebných podkladů, formu požadovaných výstupů nebo odborné poradenství. Účetnictví kromě toho vedeme pomocí moderního účetního softwaru a dáváme si maximálně záležet na tom, abychom všechny Vaše podklady zpracovávali precizně a s věcnou i formální korektností.

V rámci našich služeb nabízíme jak vedení daňové evidence, tak vedení účetnictví. Kterou z obou forem účetnictví potřebujete právě Vy, záleží na tom, jestli jste tzv. účetní jednotkou, mezi které patří všechny právnické osoby, fyzické osoby zapsané v obchodním rejstříku a dalších několik skupin subjektů definovaných zákonem o účetnictví.

Vedení účetnictví a daňové evidence zahrnuje:

  • kompletní zpracování všech dokladů
  • vedení zákonem stanovených dokumentací a evidencí
  • zpracování kontrolních hlášení
  • roční účetní závěrky
  • měsíční přehledy
  • vedení evidence majetku
  • zastupování klienta při kontrolách
  • rekonstrukce účetnictví
  • odborné poradenství

a další.

Mzdová agenda a personalistika

Zpracování mzdové agendy a personalistiky se nevyhne žádný zaměstnavatel. My se postaráme, aby byly mzdy Vašich zaměstnanců každý měsíc v pořádku a včas poslané, abyste měli k dispozici pečlivě vedenou evidenci zaměstnanců a abyste bez problémů splnili všechny povinnosti, které Vám zákon ve vztahu ke svým zaměstnancům ukládá.

Vedení mzdové a personální agendy zahrnuje:

  • výpočty mezd
  • zpracování mzdových listů a evidenčních listů důchodového pojištění
  • přípravu výplatních listin
  • odvody sociálního a zdravotního pojištění
  • přípravu platebních příkazů
  • vypracování pracovních smluv
  • zpracování hlášení pro správu sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovny
  • zastupování klienta před úřady

a další.

Sestavení daňových přiznání

Ve velmi krátkém termínu umíme zpracovat všechny typy daňových přiznání. Pokud nestíháte, pokusíme se Vám zařídit odklad podání – v opačném případě podáme daňové přiznání za Vás a postaráme se, aby obsahovalo všechny požadované náležitosti.“ na „Ve velmi krátkém termínu umíme zpracovat všechny typy daňových přiznání, postaráme se, aby obsahovalo všechny požadované náležitosti.

Zpracováváme:

  • daňová přiznání k daním z příjmu (fyzické, právnické osoby)
  • přiznání k DPH
  • přiznání k majetkovým daním
  • přiznání k silniční dani

a další.

sac goyard pas cher sac goyard pas cher sac goyard pas cher sac goyard pas cher sac goyard pas cher sac goyard pas cher pandora charms outlet saldi pandora charms outlet saldi pandora charms outlet saldi pandora charms outlet saldi pandora charms outlet saldi pandora charms outlet saldi golden goose soldes golden goose soldes golden goose soldes golden goose soldes golden goose soldes golden goose soldes golden goose outlet golden goose outlet golden goose outlet golden goose outlet golden goose outlet golden goose outlet lunette de soleil ray ban ray ban pas cher lunette de soleil ray ban ray ban pas cher lunette de soleil ray ban ray ban pas cher ray ban outlet ray ban outlet ray ban outlet ray ban outlet ray ban outlet ray ban outlet pandora outlet pandora outlet 2018